Wednesday, February 10, 2010

Carla's Day and Family, in Danish

Jeg står op klokken syv. Jeg leve te og jog spiser morgenmad. Jeg ogsa lever frokost til mit mand. Klokken otte læser jeg avis. Jeg går i bad klokken no. Klokken halv ti børster jeg tænder. Jeg taler tøj på klokken ti.
Klokkn halv elleve lever jeg te. Jeg renser huset og jeg studerer dansk. Klokken tolv lever jeg frokost. Jeg spiser frokost klokken halv en. Jeg køber mad klokken halv to. Klokken halv fem studerer jeg dansk.
Jeg lever aftensmal klokken seks. Klokken soote spiser vi aftensmal. Vi ser fjernsyn klokken halv ni. Klokken elleve sover vi.

Jeg har fire bedsteforældre. Donald er min farfar. Frieda er min farmor.Carl er min morfar. Dorothy er min mormor. Donal or Frieda har un søn. Han hedder Dale. Dale er min far. Carl og Dorothy har to døtre. De hedder Sharon og Marlene. Sharon er min mor. Marlene er min tante.
Jeg har to brødre. De hedder Gregg or Jordan. Gregg er gift. Hans kone hedder Tracey. De har to sønner. De hedder Mark og Brooks. De er mine nevøer. Jeg er gift. Min mands hedder Bob. Vi har ikke børn.
Det er mine forældra!

No comments:

Post a Comment